Aslıya Tecavüz

Selam ben sizlere gül abladan sonra onun arkadaşı dul aslıyı da ayarlayıp onunla da beraber olacağım demiştim. Gül abla le vuruşmamış halen devam ediyor. Onun bana sözü vardı aslıyı da bana ayarlayacak aslıda bana siktirecekti. Ama aslı dul olmasına rağmen kolay bir lokmaya benzemiyordu. Ama ben başka onun bir fantezisi olduğunu bilmiyordum. Daha sonra gül abla onunla kadın kadına konuşurken ona söylemiş olduğu sırrı aslı abla hep sanki kendisine tecavüz edilir gibi beraber olunmasını istermiş bana bunu anlatan gül ablada ilk denememi yaptıktan sonra sıra gelmişti aslıya. Bir gün arabamla yolda giderken aslı yı gördüm. Tamam dedim tam fırsatı nasılda beni de tanıyor evine bırakma teklifi ettim tamam dedi. Arabayla giderken bir yere telefon etmiş gibi yaparak aslı ben hemen yarım saatline yazlığa gitmem lazım oraya benim adıma bir paket gelmiş o paketi alayım hem de seni evine daha sonra bırakırım dedim. aslı umduğum dadan da genç 27 yaşında dul birhatundu unutmadan yazayım. Neyse bizim yazlığın oraya geldik benim evrak markete gelmiş herhalde dedim sen bekle ben yürüyerek markete gidip geleyim dedim bu arada istersen bak bakalım yazlığı beğenecek misin diyerek onu eve kattım bene markete gidip sanki bir şey gelmiş numarası yapıp eve eri geldim. aslı ne gelmiş dedi paket gelmiş arabaya bıraktım dedikten sonra gel seni evei gezdireyim dedim. Yazlıkta odaları gezdirdim birinci kata sonra ikinci kat sonrada üçüncü kat gezdik. Üçüncü kata gelince bak burada her yer görünüyor dedim. Benim odadaki pencereye gitti pencereden dışarı doğru bakarken bende artık ne olursa olsun dedim arkasına salırdım eteğinden kalçasına yapıştım. O ani ne yapıyorsun bırak beni dedikçe iyice yapıştım. O bırak yoksa bağıracam diyordu bende kotumdan kemerimi çıkardım onun ellerini arkasından bağladım koltuğa doğru onu domaltım. O ne istiyorsun benden bırak beni diyor bende duymazlıktan geliyordum. Buraya kadar geldik dedim bana doğru arkasını cevirdim eteğini sıyırdım tanğa varnmış altında tangayı da yana doğru cektim tükmükleye tükmükleye kalçansın arasnı genişlettim o halen banakızıyor bırak beni diyor. Sonra beim oğnalı götüne soktum oda artık kısık ksık inlemeye başladı. götünden kan gelinceye kadar onu siktm. Birinciyi bitirince hadi çöz beni madem yaptın gidelim artık dei. Çözerim ama bir daha vereceksin dedim. Tamam dedi bu sefer önce sakso cektirdim sonra ellerini duvara dayayım arka tarafından amına girdim. Sonrada eve getirdi. Bana sakın bir daha bana bunları yapma seni polise veririm ded. Ama ben o gül ablalara geince evine geri dönerken bizim odunluğa onu zorla kattım ve onu arkadan bir de orada yaptım. Şuan bir gül ablayı birde aslıyı yani benden büyük aslı ablayıda sikiyorum.

2 yorum:

aliibrahim dedi ki...

Antep ve çevresi bayanlar arayın tanışalım evli dul fark etmez sexi sevenler 0535 738 08 83

Kenan dedi ki...

Selam bayanlar kenan ben çağrı atmanız yeterli 0532 174 71 87