Komsumun Kizini Zorla Siktim

hikayeciler öncelikle ilk hikayemi okuyan bilirler komusumun kizina nasil tecavuz ettigimi simdi ise onu nasil götten siktigimi anlatacagim ....selma ile tecavuz olayindan sonra her firsat buldugumuzda sikisiyorduk.. yine o gunlerden bir gun selma babasina tarlaya yemek goturmekden geliyordu,,bende o zaman bizim tarlada onu gördum ve onu bizim tarlanin icine cagirdim önce biraz naz etti ama kabul etti,, o zaman bizim tarlada misir ekiliydi misir buyuk oldugunda bizi kimsenin goremiyecegini biliyordum ama sesin misirdan yanki yapacagini biliyordum,,, neyse konuya gelelim selmayi bir anda tutup dudaklarina yapistim bir elimlede o pamuk gibi gotunu oksuyordum selma kendinden gecmis bir vaziyette kendini bana birakmis bir sekilde onu yere yatirdim ve selmanin salvarini bacaklarinda siyirarak o guzel amcigini kulotunun ustunden koklamaya basladim ve daha yukarlara cikarak buluzunu yukari kaldirip o guzel portakalarini yalamaya basladim,, daha sonra selmanin buluzunu siyirarak cikardim benim gozum selmanin amciginda degildi o guzelim pamuk gibi gotune girmekti cunku gotu hep haylimdeydi selmaya dedim bugun seni gotten sikmek istiyorum diye selma hemen kizdi hayir istemiyorum falan diye ama caresi olmadigini söyledim ona bir arada amcigini vermemek icin cabaladin ama simdide caba yapmasini söyledim cunku ne olursa olsun sikecegimi söyledim ve yapistim dudaklartinaki biraz olsunyumasin diye cunku korkmasin diye biraz öpüstukten sonra onu agzi ustu yere yatirdim,,, sag bacagini yukariya cekip got deligini parmagimla gevsetmeye calistim ama o kadar dar deligi vardiki nerdeyse sokmadan bosalacaktim..pargimla biraz ugrastikca ikinciyede sokmaya basladim bu inleme sesleri basladi bundan neyse tukurerek birazdah alistirdiktan sonra benim 19 lugu bunundeligine dayadim o kadar dardiki girmek bilmiyordu.. ibir ,,iki,,uc derken en sonda yarragimin basi girmeye basladi,,ama semlanin gözleri daha ucunun girmesiyle fal tasi gibi acildi dinleyen kim ufak tefek yavas yavas girip cikmaya basladim,,artik bende dayanamadim..birden kokledim altimdaki selmadan bir ses cikti nerdeyse babasi duyup gelecek sandim,, hemen agzina kulotunu bastimki bagirmasin diye benim yarrak sonuna kadar girmisdti bu yalvariyordu lutfen cikar diye dinleyen kim ben basladim bu sefer yavas yavas girmeye her sokup cikardikca selma altan otlari yoluyordu.. selmanin bana bakisi ve bana yalvarisi dahada beni tahrik ediyordu o yalvardikca ben daha cok hizlaniyordum artik dayanacak halim kalmamisti selma altan yeter lutfen askim yavas demesi halen kulsklasrimdaydi 5 dk sonra geliyorum diyerek icine patladim volkani ama ne volkandi bitmek bilmiyordu,,, ve selmanin uzerine öyle yarragi cikarmadan halsiz bir sekilde dustum yarragim inerek icinden kendileginden cikti ve selmayi öperek ustunden kalktim yan tarafina uzandim biraz öyle kalarak neden yaptigimi söyledi bana bende dayanamadigimi bu gotu sikmek icin neler yapamacagimi anlattim ve benimkini agzina almasini istedim ve agzina alarak yeniden kaldirdi ve buna dolmasini söyledim domaldi ve lutefen acita demeye basladi bir defa daha o sekilde 15 dk kadar gidip gelerek bosalacagim bazam gotunden cikarak agzina almasini söyleyip ve agzina bosaldim ve selma hic birtini telef etmeden yuttu vew amdanda sikilmek isdtedigini söyleyip bir defada amindan duzdum onu vede giyindirip eve yoladimama nasil gittigini bir ben bilrim cunku ayni sarhoslar gibi saga sola yamularak gidiyordu eve nasil vardigini bilmiyorum ama daha sonra tam uc gun gotunun ustune oturamamis,,;;))) evet bayanlar sizde ayni bu zevkleri yasamak istiyorsaniz hemen bana email atin sizlerede ayni zevkleri tattirayim hadi ne duyuryorsunuz hadi karamelegim sen hic durma seni bekliyorum::)))) byee bir hdahaki hikayemde bulusmak uzere

2 yorum:

aliibrahim dedi ki...

Antep ve çevresi bayanlar arayın tanışalım evli dul fark etmez sexi sevenler 0535 738 08 83

Kenan dedi ki...

Selam bayanlar kenan ben çağrı atmanız yeterli 0532 174 71 87