liseli esmer kiz hikayesi

iki yıllık evliyim. Ben yirmi altı, karım yirmi dört yaşlarında. karımla cinsel hayatımız gayet iyidir. Çünkü birbirimizle her türlü fanteziyi paylaşırız. karımın adı; Sibel orta boylu sarışın, balık etli gayet hoş bir kadındır. Anlatacağım ilk olay benim liseli kızlardan çok hoşlandığımı söylememle başladı.

Cuma günü işten yorgun bir şekilde eve gelmiştim. O da ne sibel’in üstünde liseli öğrenci kıyafetleri vardı. Üstelik saçlarını iki taraftan bağlamıştı. Çok seksiydi. Bütün yorgunluğumu unutmuştum. Elinden tutarak, kucağıma oturttum. Dudaklarından emmeye başladım. Bir elimlede bacaklarını okşuyordum. Sibel aşağı eğildi.

Pantolonumu indirdi.Kazık gibi olmuş yarağımı ortaya çıkardı. İlk önce elini ıslatıp yarağımı okşamaya başladı. Daha sonra, ağzına alarak, dondurma yalar gibi yalamaya, ısırıklar atmaya başladı. Zevkten titriyordum. Sonra Eteğini beline kadar sıyırarak, külotunu aşağı aldım. Amını mıncıklamaya başladım.

Gömleğin düğmelerini bir bir çözüp, memelerini serbest bıraktım. Meme uçlarına hafif hafif ısırıklar atıyordum. Bu arada elim bacaklarının arasındaydı. Gözlerini kapatmış hafiften inlemeye başlamıştı. Ihhhhh ahhhh ...!

Eteğinide gömleğinide çıkarmadım. Onlar bende değişik duygular uyandırıyordu. Onu kucakladığım gibi yatak odasına götürdüm. Yatağın üstüne öylece bıraktım. Önümde domalmış vaziyette duruyordu. Eteğini beline kadar sıyırdım. Daha sonra başımı kıçının arasına sokarak amını emmeye başladım öyle azmıştım ki adeta ısırıyordum.

Karımın inlemeleri beni daha da tahrik ediyordu. aaaahhhhh...! ıhhhhhhh...! Daha fazla dayanamadım. Onu sırt üstü yatırıp bacağının birini omzuma aldım ve tamamını kökledim. O anda müthiş bir çığlık attı. Sanki ilk defa yiyordu. Gelip gitmeye başladım. Bu arada kafamı da memelerine gömmüştüm.

Her yerine ısırıklar atıyordum. karım yerinde durabilmek için yatağın başlıklarına sımsıkı sarılmıştı. Onu kucaklayıp duvara dayadım. Bacağının birini omzuma alıp tekrar içine girdim. Sibel; erkeğim canım bir tanem aşkım diye inliyordu. İkimizde doruktaydık o pozisyon da yatağın üzerine uzandık.

Birkaç gelip gitmeden sonra Sibel bağıra bağıra boşaldı. Ben yarağımı çıkarıp ağzına verdim. Diliyle başına darbeler atmaya başladı. Biraz gerildim ve tamamını aralıksız ağzına boşalttım. Ağzından taşan döller çenesinden aşağı akıyordu. Temizlendikten sonra yatağa uzandık ikimizde çok memnunduk.

Sabah yine yorgun bir biçimde işe gidiyordum. Arabam tamirde olduğu için otobüse bindim. Otobüste liseli bir kız dikkatimi çekmişti. On yedi yaşlarında,uzun boylu esmer ve çok güzeldi. Onu görünce karımla dün akşam yaşadıklarımız aklıma geldi. Sürekli kıza bakıyordum. Bir süre sonra, o da beni fark etmişti.

Rahatsız olabileceğini düşünüp başımı çevirdim. ama bana kaçamak bakışlar atmaya başlamıştı. kızı görebilmek için otobüsle gitmeye başlamıştım. Sürekli aynı bakışmalar oluyordu. Yine o kızı düşünerek eve gittim. Eve geldiğimde, karım hiç tanımadığım bir kadını uğurluyordu. İçeri girdim. kadının kim olduğunu sordum.

Karım da bana ‘yukarı yeni taşınmışlar. Biraz yardım ettim. Sonra bir kahve ikram ettim.’ Dedi. Sonra kadın dan bahsetti biraz adı. Adının aslı olduğunu . Yeni evli olduğunu, eşinin muhasebeci olduğunu falan söyledi.

Ben işten dönerken, aslı hanım ın sürekli bizim evden çıktığını görüyordum. Önceleri aklıma hiçbir şey gelmemişti.Aslı oldukça güzel orta boylu kumral ve çok bakımlı bir kadındı. Bir gün iş yerinden erken ayrılıp eve gittim. Kapıyı yavaşca açarak içeri girdim. üzerimi değiştirirken içerden öpücük sesleri geliyordu.

Hiç sesimi çıkarmadan. Yatak odasına yöneldim. Sibel ile aslı dudak dudağa öpüşüyorlardı. Gördüklerim karşısında çok şaşırmış ve heyecanlanmıştım. İlk defa lezbiyen bir ilişkiye tanık olacaktım.Öncelikle beni göremeyecekleri bir yere geçtim. Sibel’in üstünde kırmızı geceliği aslı’nın üzerinde ise tayt ve südyen vardı.

Aslı Sibel’i yatağın üstüne itti. Ayaklarından yalamaya başladı. Ayaklarını yüzüne değdiriyor, parmaklarını ağzına alıp emiyordu. Gördüklerim karşısında ateşim çıkmıştı. aslı taytını sıyırıp çıkardı. Sibel’in ayak parmaklarını amına sokmaya başladı. Ayaklarını bacaklarını öpüp yalıyordu.Sonra ayağa kalkıp öpüşmeye başladılar.

Aslı Sibel in boynunun altını öpmeye başladı. Sonra geceliğinin askılarını indirdirerek, Arkasına geçti. Kırmızı südyenini ağzıyla çıkardı. Dolabın üstünde duran viskiyi önce bardağa boşalttı. Daha sonra Sibel’in memelerinin üstüne dökerek yalamaya başladı. memelerine koparırcasına ısırıklar atıyordu.

Sibel canım güzelim bir tanem diye inliyordu. Sonra aslı’da südyenini çıkardı. Bu sefer Sibel viskiyi aslının memelerine boşaltıp dişlemeye başladı. İyiden iyiye azmaya başlamışlardı. Sibel üzerinde kalan tek parçayıda çıkarıp fırlattı. Bu arada bende kendimi tatmin etmeye başlamıştım. İnanılmaz bir zevkti.

Sibel aslı’nın bacaklarının arasına girip amını yalamaya başladı.. aslı bebeğim bir tanem ahhhhhh...! ohhhhhhhh..! diye inliyordu. Sibel önündeki amı koparırcasına yalıyordu. aslı’nın amı vıcık vıcık olmuştu. Sibel onun tüm sularını yalayıp yutuyordu. aslı nın inlemeleri beni öldürüyordu.

Sibel bitkin biçimde yatağa uzandı. Bu sefer aslı onu emmeye başlamıştı. dilini öyle iyi kullanıyordu ki Sibel zevkten yorganı çarşafı parçalıyordu. aslı biraz bekle diyerek kapıya yöneldi. Mutfağa giderek buz dolabından bir ‘Salatalık’ alıp geldi. Buz gibi salatalığı Sibel’in amına sokup çıkarıyordu. Sibel yeri göğü inletiyor, aslı elindeki salatalığı hızlı hızlı sokup çıkarıyordu.

Sibel Ayyyyyyy Ayyyyyyy diye inliyordu. Sonra geliyorum diye bağırmaya başladı. İki eliyle yatağın başlığını sımsıkı tutuyor. Çığlıkları yeri göğü inletiyordu. Çığlık çığlığa nefes nefese boşaldıktan sonra yatağa uzanıp öylece kala kaldı. aslı yanına uzanıp onu öpmeye yalamaya başladı. Sibelin gözü dönmüştü. Seni becereceğim kaltak diyerek yerdeki salatalığı aldı.

Aslı’nın amına sokup çıkarmaya başladı. Becer beni diye bağırıyordu. aslı Sibel mutfağa koşup bir Salatalık daha aldı. aslı’yı yan çevirerek, göt deliğini kremlemeye başladı. Sonra salatalığın tamamını götüne soktu. Sağa sola çevirdikçe aslı kuduruyordu. Bense gördüklerim karşısında şaşkın ve mutluydum.

Öbür salatalığıda amına soktu. aslı adeta zevkten ölmek üzereydi. Sibel iki eliyle sokup çıkarmaya başladı. aslı bir müddet sonra kasılarak boşaldı. İkiside mutluydu. Öpüşmeye başladılar. Ben onları orada bırakıp hemen dışarı çıktım. Hiç eve gelmemiş gibi davranacaktım. Sokakta biraz turladıktan sonra, evin yolunu tuttum. karım kapıda aslı’yı uğurluyordu.

Eve geldim. karıım beni oldukça neşeli karşıladı. Ona hiçbir şey sormadım. Gördüklerim karşısında iyice azmıştım. karımı hemen becermek istiyordum. karım ise buna yanaşmamıştı.

Ertesi gün arabayla işe giderken yolun kenarında otobüste ki liseli kızı görmüştüm. Kenara yanaşarak durdum. Beni tanımıştı. Gülümsedi. Bende otobüsteki güzel kızsın sen dedim. Sonra onu arabama aldım. İşi falan unutmuştum. Benden kendini okuluna bırakmasını söyledi.

Bende ona okulu bu günlük asarsa çok güzel vakit geçirbileceğimizi söyledim. Birkaç ısrardan sonra teklifimi kabul etti. Benden hoşlanığı belliydi. Adı Zeynep ti. Uzun boylu esmer çok tatlı bir kızdı.

Önce bir yere gidip bir şeyler yedik. Sonra çok güzel bir yer göstereceğim diyerek onu şehrin dışındaki yazlık evime götürdüm. İçeri girdik şömineye birkaç odun attıktan sonra şöminenin önüne oturduk masum masum bana bakıyordu. Ben se onu bir an önce becermek istiyordum.

Minicik ellerine ufak öpücükler kondurmaya başladım. Hiç sesini çıkarmıyordu. Çenesini kendime doğru çekip dudaklarına yumuldum. Bedeni heyecandan tir tir titriyordu. Ordan boyun altlarına doğru indim. Bebek gibi cildi vardı. Gömleğinin düğmelerini bir bir açmaya başladım.

Gömleğini bir hamlede çıkardım. Südyenini kendisi çıkardı. Bu hamle oldukça hoşuma gitmişti. Göğüsleri oldukça büyük ve bem beyaz dı. Memelerine ısırıklar atıyor. Elimlede bacaklarını okşuyordum. Bu benim hayatımda sahip olduğum en büyük güzellikti. Ayağa kaldırdım. Arkasına geçip eteğinin fermuarını çözerek aşağıya bıraktım. Bende tamamen soyunmuştum.

Ayakta çılgınlar gibi öpüşmeye başladık bir hamlede yarağımı kavradı. Kocaman yarağımı ağzına vermiştim. Emmeye başladı. Oldukça iyi emiyordu. Daha sonra onu sırt üstü yatırdım. Bir hamlede içine girdim.. Gelip gitmeye başladım. İnlemeleri öyle hoştu ki beni iyice tahrik ediyordu.

Erkeğim bir tanem sik beni diye inlemeye başladı. Bağırmaları hızlandıkça boşalacağını anlamıştım. Birkaç gelip gitmeden sonra bağıra bağıra boşaldı. Bende yarrağımı çıkardım. Tüm dölleri zeynep in pürüzsüz suratına boşalttım.

Bu olaydan sonra giyinerek ordan ayrıldık. Zeyneple arada bir buluşup sevişiyoruz. Onu karım ve lezbiyen arkadaşıyla tanıştırmayı düşünüyorum. Onu da başka zaman anlatacağım.

Hiç yorum yok: