Tezgahtar Kıza Tecavüz

Tezgahtar Kıza Tecavüz Selam ben İstanbul dan Ahmet.23 yaşındayım.size iş hayatımda başımdan geçen bir olayı anlatıcağım. Büyük ve sırf marka satan bir mağazada çalışmaya başlamıştım.Tabi bu işin büyük güzellikleri de vardı.Bir sürü güzel kız geliyor ve bende onları giydiriyordum.mağazamızda birbirinden güzel kızlar çalışıyordu.ve ben hepsiyle muhabbet eder yeri gelince de hep beraber içerdik.Sabah erken mağazaya geldiğimde benden evvel bir tek kasiyer Elif gelmişti. Bana "ben bir iç çamaşır deneyeceğim müşteri gelirse bakarsın dedi ve soyunma kabinine girdi. Tabi bende o arada boş durmadım ve soyunma kabinin açık olan yan tarafında dikizlemeye başladım.Elif üzerindeki her şeyi çıkardı ve artık çırılçıplaktı. Öyle seksiydi ki benim sikim artık odundan farksız olmuştu.Bir ara aklıma şeytanlık geldi ve saate baktım daha elemanların gelmesine yarım saat vardı. O arada Elif denediği çamaşırları tam çıkartıyordu ki be kapıyı açtım ve "sana çok yakışmış" dedim. Çok utandı ve bana bağırmaya başladı bir taraftan da açtığım kapıya asılı olan elbiselerini almaya çalışıyordu. Ben etrafa bakındıktan sonra içeri girip kapıyı kapattım. Beni ne yapacağımı anladığı için bana yalvarmaya başladı ve "sen böyle şeyler yapacak insan değilsin ne olur bırak gideyim demeye başladı. Bende çok güzel olduğunu benimde kendinden hoşlandığımı ve zorluk çıkarmamasını istedim ama nafile. Baktım olmayacak üzerine atladım. Bir taraftan ağzını kapatıyor bir taraftan da pantolonumu indirmeye çalışıyordum. Baktım olmayacak arkasını çevirdim ve duvara bastırdım ellerini bağlayıp tam düğümden askıya sıkıştırdım artık ellerini kurtarma şansı kalmamıştı. Zaten üstünde bir tek denediği kilot vardı. Onu bir çırpıda çıkardım ve amını okşamaya başladım ben okşadıkça suratının şekli değişiyor ve yavaş yavaş o da bu işten zevk almaya başlıyordu. daha fazla dayanamayıp kazık gibi olan sikimi çıkardım ve amına bastırdım Tahmin ettiğim gibi bakire değildi. Hızlıca girip çıkmaya başladım artık ondanda inilti sesleri yükselmeye başlamıştı. ama bir taraftan da ağlıyordu. Artık iyice coşmuştum hafiften domalttım. Oda başına geleceği anlamıştı ve lütfen arkadan olmaz bari oradan yapma dercesine inliyordu. Ama acıtmayacağım korkma dedim İyice tükürdüğüm sikimi götüne dayadım. Bir taraftan götten kayarken bir taraftan da göğüslerini mıncıklıyordum.artık o da acı ile zevki karıştırır olmuştu ve artık inlemekten başka yapacağı bir şey kalmamıştı beni kabullenmeye başladı ve yardımcı olmaya başladı. Tam o sırada boşalacağımı anladım ve sikimi götünden çıkarttım . Ağzına almasını istedim. Önce çok tiksinti içinde baktık ama ben ısrar edince mecbur kaldı ve aldı ağzına. Tabi bende ağzına boşaldım. Hemen elini ağzını sildi ve kaçtı oradan. bende hemen kapıyı kilitledim ve biraz dinledim. Daha sonra yanına gittim ve beni şikayet etmesi halinde onu rezil edeceğimi söyledim. Anlaşılan çok korkmuştu. Ağzının kenarında kalan son döl parçasını da ben fark ettim ve ağzını sildim Ve bundan sonra ara sıra ona gene zorla tecavüz ettim

3 yorum:

Unknown dedi ki...

SLM BEN FATIH 05319469334 NUMARAM SEXTE SINIR TANIMAM ALETIM OLDUKCA BUYUK VE BASI IRI 20 60 YAS ARASI BAYANLAR AZGINIM DIYORSANIZ EVIM ARABAM ONCELIKLE INSAN VE YUREGI ONEMLI BENIM ICIN GAYLAR VE UKALA OLANLAR ARAMASIN LUTFEN

aliibrahim dedi ki...

Antep ve çevresi bayanlar arayın tanışalım evli dul fark etmez sexi sevenler 0535 738 08 83

Kenan dedi ki...

Selam bayanlar kenan ben çağrı atmanız yeterli 0532 174 71 87