Patronumun ÇarŞafli Karisini Zorla...

PATRONUMUN ÇARŞAFLI KARISINI ZORLA...Selam arkadaşlar ben size başımdan geçen tamamen gerçek bir olayı anlatacağım.Ben çok müteasıp birinin yanında çalışmaktayım kendisinin erkek çocuğu olmadığı

için beni oğlu gibi sever ve bana çok güvenir. Böyle olmasına rağmen ne kızlarını nede karısını çarşafsız göremedim onları ailece gezmeye götürür getirirdim.Bunlar ailece yurtdışına tatile gitmeye karar verdiler. Bende onları havaalanına götürdüm uçağa binerken bana evin anahtarlarını verdi ve bana çiçekleri sularsın eve göz kulak olursun dedi patronum.Ben ofise dönerken başımda şimşekler çaktı merakımı giderecektim.Doğru eve yöneldim. Eve geldim kapıyı

açtım doğruca kızların odasına yöneldim ve çekmeceleri kurcalamaya başladım aradıklarımı bulmuştum aman allahım bunlarda neydi böyle renk renk kilot ve .

sütyenler aldım kokladım sikime sürdüm hemen aklıma banyoya gidip kirli çamaşır sepetini karıştırmak geldi gittim karıştırırken siyah renkli papatya desenli

naylon dizalı çorabı buldum. Bir tanesini sikime geçirdim kilodunu makinanın üstüne koydum diğer çorap ve sütyenini burnuma yapıştırdım.Bir elimle otuzbir çekiyor dilimle kilotu yalıyor bir elimlede çorap ve sütyenini tutuyordum ve çok geçmeden başaldım çorap döllerimle dolmuştu ama bu bana yetmedi

daha fazlasını arıyordum yatak odasına girdim sütyen kilot ve çorap arıyordum bulamadım kafayı yiyecektim bir hafta böyle geçti ve nihayet geldiler patronuma çiçekleri suladım dedim ve bundan bir hafta sonra patronum umreye gitmeye karar verdi. Ben çıldırıyordum bu sefer ne yapıp

edip karısını sikmeliydim. Patronum gittiğinin ikinci günü beni kızlar aradılar teyzelerine götürmemi istediler sabah saat 10 gibiydi bende 15 dakka sonra geliyorum dedim ve aldım onları teyzelerine götürdüm.Oradan dönerken aklıma bir fikir geldi ve patronumun karısına telefon açtım yenge patronum

aradı yazlığa gitmemiz lazımmış oradan birşey alıcaz dedim. Çok acilmiş dedim evde kimse yok ben yalnız gelemem dedi patronumun haberi var gitmemiz lazım dedim. 5 Dakika sonra ordayım dedim.Yengem arabaya bindi neymiş bu kadar önemli ikimizi bir başımıza yazlığa gönderiyor bu adamda şaşırdı dedi.1 Saat sonra yazlıktaydık yenge salonun halısını kaldıralım orada oynayan parkenin altında bir kutu varmış dedim. Kapıları açtık içeri .

girdik halıyı kaldırdık yengem dizüstü çöktü ve oynayan parkeyi aramaya başladı ayaklarındaki papatya desenli siyah naylon çorabı görünce yarrağım

kocaman oldu sessizce arkasından yaklaştım ata biner gibi sırtına bindim ve kafasını yere bastırdım.Ne olduğunu anlamaya çalışıyordu ama ben kemerimi çözmeye başlamıştım bile bana napıyorsun sen biraz sonra amına koyduğumda ne yaptığımı anlarsın dedim. Ben yarrağımı çıkarttım bir yandanda bir elimle

karının çarşafını çıkarmaya çalışıyordum.Çarşafı kaldırdım manzara harikaydı altında dizine kadar gelen pempe çiçek desenli bir kilot siyah papatya desenli naylon çorapların arasına sıkıştırılmıştı. Ben deliriyordum artık son aşamaya gelmiştim uzun kilodunu çıkadım aman allahım altında normal bir kilot daha vardı amına

koyduğumun karısı niye bu kadar giyiniyosun dedim.Ama uğraştığıma değmişti o güzel domalmış götü ve hafif tüylü amı görünce gevşedim. Bana allah rızası için yapma ne olur unutalım bu yaptıklarını dedi ben bir hamlede sırt üstü yatrıdım ve bacaklarını ayırmaya çalışıyordum

açmıyordu bacaklarını çarşafının üst kısmındaki iğnelerden bir tane aldım ve vücüduna batırdım ve artık bacaklar açılmıştı zaten amcık sulanmıştı ve yarrağımı amcığın üstünde gezdiriyordum sıkıyordu kendisini ben biraz zorlayınca kafası girdi kıçını sağa sola sallayarak benim içine girmemi engellemeye çalışıyordu

ama o salladıkça ben içine daha fazla yerleşiyordum artık gidip gelmeye başlamıştım oda kendini bıraktı bu arada çarşafının üstünü çıkartarak pazen elbisesinin düğmelerini açtım ve gögüslerini sütyenini üstünden sömürüyordum artık altımda inliyordu bu arada telefonum çalıyordu açıp bakmak istedim ama

arayan patronumdu onun için açmadım birkaç kez gidip geldikten sonra amının derinliklerine boşaldım çok zevkliydi.Üstünden kalkarken sikimi çoraplarına sildim ve üstünden kalktım onunla yaşadığım başka fantazileri sonra anlatacağım SON.......

Hiç yorum yok: