Ablama Tecavuz Ettim

Ablama Tecavuz EttimAblama tecavüz ettim Ablam 23 ben ise 18 yaşındayım. Ablam açık giyinmeyi seven birisidir. Arasıra ablamı banyo yaparken kapı deliğinden gözetlerim. Birgün ablamın diş fırçasını amına sokup orgazm olduğunu farkkettim. Artık ablamı sikmek için gün sayıyordum. Bir gün dersaneden geldiğimde evde ablamdan başka kimsenin olmadığını farkkettim. Babam ve annem nerede diye sorduğumda ankaraya gittiler dört gün orada kalacaklar dedi. Artık ablamı sikmenin zamanı geldiğini anlamıştım. Ablama arkadaşla buluşacağımı söyleyip evden çıktım. Kankim m. Ali ile buluştuğumda ona bu fikrimi söyleyip kapıda herkete durmasını söyledim oda kabul etti. Eve geldiğimizde ablam banyodaydı ve bu bizim işimizi bir kat daha kolaylaştırmıştı. Kapıyı anahtarımla

sessizce açtıktan sonra banyoya dalıp ablamı zorla kendi odama fırlattım. Ablam bağıracakken ağzını kapatıp göğüslerini sıkmaya başladım. Ablamın çıplak ve

ıslak olması beni bir kat daha azdırmıştı ablamı yatağıma fırlattıktan sonra soyunmaya başladım. Ablam yapma diye inliyordu ama dinleyen kim ablamın üzerine çullandıktan sonra amına sikimi soktum ablam kız değildi. .

Ben vay orospu kendini daha önce siktirdin demmekki dedim ve amını hızlı hızlı girip çıkmaya başladım. Amına boşaldıktan sonra ablamı ters çevirerek götüne kalkmış olan yarrağımı sokunca ablam çığlık attı.

Ablamın ağzını kapatmak için dudaklarına yapıştım. Ablam ağlıyordu ağlama kız orospu sende zevk aldın diyerek gögüslerini emmeye başladım. Bir saat

sonra işimi bitirince m. Alinin sikinin kalktığını ve kapı deliğinden bizi izlediğini anladım. Ona istersen sen de sik ablamı dedim

m. Ali odaya girerek ablamın amına sikni dayayıp hızlı hızlı sikmeye başladı ablamın artık dayanacak gücü kalmamıştı artık ablama üç

gün daha sik ziyafeti yaşatacaktım ama düşündüm hem kendim sikip hemde arkadaşlara siktirip para kazanabilirdim üç gün boyunca ablama 15

kişi tecavüz etti ve ben bu işten 210 milyon para kazandım.

Hiç yorum yok: