kizlik bozma hikayesi

Otobüste denize gidiyordum .otobüs tıklım tıklım doluydu ,önümde güzelmi güzel bir kız vardı .otobüs durup kalktıça poposunu aletime değdirmeye çalıştığını

farkettim.baktımkı kız yanıyor, hafifce ileri yaklaşarak yuklenmeye başladım.ben yuklendıkçe nefes almaları değişmeye başladı.fakat bitaraftabnda korkuyordum ama bu bana acaip zevk

vermeye başlamıştı.anladığımkadar kızda denize gidiyordu onun için kısacık giyinmişti .benim alet uzun uzadıya uzadı. kızın belinden kavradımıyıce yuklendim.daha fazla dyanamadık ılk durakta indik ve bir ormana daldık. soyunmaya kalmadan kız öyle bir vakumlamaya başladıkı zevkten erimeye başlamıştım.bu arada ağzına boşalmıştım .kız bi kere azmıştı .tekrar başladı emmeye alatımı emdikçe benimki uyanıyordu eteğini kaldırıp arkadan öyle bir yüklendimkikız zevkten bayılacaktı nerdeyse.adının ahu olduğunu öğrendim .ahu doymak bilmiyordu.ilk kez ilişkiye girmişti benimle vajinasına oyle bir yerleştirdimki benimki zorla girdi içri daracık amcığından kanlar akmaya başladı.anladımkı bakireymiş ahu.o gun 6 saat doyasıya seviştik. doymak bilmiyordu fakat ikimizde tükenmiştik ve tekrar denize giderek ayrıldık bi daha ahu yu görmedim

1 yorum:

Radioo dedi ki...

bu hikaye yalandır