Türbanlı Özlemi

Selam millet.Adim Ercan ve Almanya Berlinden yazıyorum.Yaşım su an 19 ve yaşadığım olay 17 diyken oldu. Kendi yaşımı tam hatırlamıyorum...Yakışıklı bir erkeğim.Burada yazan hikayelere pek inanmıyorum sırf bazılarına ama benim yasadığım harbiden gerçek. E artik inanan inanır inanmayan inanmaz. O zaman bizim okulun son sınıfına gidiyordum yani 10 nuncuya. Ben çok sapık bir erkeğimdir. Her kızı yada kadını sikmeyi düşünürüm.Yeter ki pek şişman yada çirkin olmasın.Benim sinifda çok güzel kizlar vardi.Coguda türkdü.Okuldan sonra eve geldigimde ve ödevleri yaptiktan sonra yatagima uzanip onlarin götlerini düsüp 31 cekerdim yada daha dogrusu halen cekiyorum. O kadar güzel kizlarin arasinda bir kapali kizda vardi ismi özlem.Hep uzun uzun etekler falan giyerdi. Hic kimsenin dikkatini cekmezdi...sirf benimkini tabi.Bazen masanin üstünden egilip önündeki kisiden kalem..kagit...falan isterdi ve o koca götü hep ortaya cikiyordu.Sanki o uzun eteklerden patliyacak gibi.O anlarda benim sik hemen kalkiyordu. Yaw cok sapigim ya hehe.1,70 falan boyunda ve surati pek güzel olmayan bir kizdi.Ama cokda cirkin degildi tam ortam.Bu olay beni tam azittiriyordu.Onun acaba hiç sik istekleri olmuyordu diye düsünüp onu nasil o koca götünden siktigimi düsünüp 31 cekerdim. Aramiz iyidi. Hergün bi selamlasirdik..nasilsin falan filan konusurduk.Beni temiz kalpli dürüst ve terbiyeli oglan olarak biliyordu. 10 nuncu sinif bana baya zor geliyordu.Hep arkadaslarla derslerde konusup bagirip cagrip gülmekten geberiyorduk ve dersi pek takip etmiyorduk.Onun icin notlarim pek iyi degildi.Birgün Biologi hakkinda cok ama co önemli bir yazili yazicaktik.Benim hic caktigim yoktu olaydan.Eee napigim kelebek melenek ve cicekler beni hic ilgilenmiyordu. Kizlarin notlari hep iyi oldugu icin her kiza bi sorardim acaba benimle evde ders calisirmi diye..bana yardimci ola bilirmi diye..Ve vallahiki hic sikmeyi falan düsünmiyordum.Cünkü sinifda kalmak korkusu cok büyüktü.Ama kizlarin cogu hayir diyordu.Git kendin calis kitaplari oku ezberle falan diyorlardi. Cok gicik oluyordum bu olaya. Birgün tenefüsde özlem okulun kantine gitmisti ve kendine icicek birsey aliyordu.E bide ona sorayim dedim kendime.Gittim ve sordum.Bütün olayi anlattim.Oda dediki: " Ercan gercekten sana yardim etmek isterdim ama annem ve babam hayatta izin vermezler.Evden disari cikmami bile istemiyorlar "Bende ozaman cok üzümlü bir surat astim.YAkisikliyim ve bazilari bana "bebek surat" derler. Aslinda bu olaya gicik oluyorum ama bazi yerlerde bebek suratim bana cok yardimci olay...tipki bu olaydaki gibi.Birden bire özlem dediki:"Ama yazilidan dört gün evel annem ve babam türkiyeye gidiyorlar.Amcamin kizi evleniyor ve bizde davetliyiz. Beni götürmüyorlar cünkü okulumu yapmami istiyorlar ve kücük kardesime bakmam lazim.Istersen bize gelebilirsin.Ama lütfen hickimseye söyleme!"Bende tamam dedim. Özlem aslinda cok utangac bir kiz.Bunlari bana söylerken kirmizi bile olmadi.Cok sasmistim... Neyse günlerin günü geldi ve ben onun evine gittim. Yolda sirf bir iki kere onu sikmek aklima geldi.Ama daha fazla takilmadim o düsünceye.Harbiden bu yazili bir kadaer yazilisiydi... Yarim saat yoldan sonra onun evine geldim...zilini caldim..acti...ve 6inci kata kadar merdivenleri ciktim.Amina koyugim bi asansör yoktu. Cok sigara ictigim icin pek fazla nefes yoktu bende...o yasda Sonra evin kapisini acti.Ayni surat....ama basörtüsünü cikarmisti. Uzun siyah saclari vardi.Pek bakimli degildiler ama.Merhaba falan filan dedik.Hayirdi noldu cok terlemissin.Okadar cok mu heycanlandin yaziliya dedi.Bende sirf güldüm.Iceri girdim bana soguk bir Cola getirdi.Salonda oturuyorduk.Kücük erkek kardeside geldi oraya. Cocuk 3 yada 4 yasindaydi ve cok tatliydi.Ben kücük tati cocuklarini cok severim ve hep kendim sanki cocugum gibi oynarim.Acayib simarmistim ve dersi unutmustum bile.Yaklasik 20 dakika falan oynadikdan sonra özlem beni derse hatirlatti.Cocugu odasina götürp özlemin odasina gectik. Hep önümden yürüyordu ve arasira "yaw yeniden uzun etek giymis gicik" diye düsünüyordum. Neyse masasina oturup ders calismaya basladik.Yarim saat sonra canim acayib sikildi. Ve "Tamam ok yeter bir bes dakika ara verelim"dedim.Oda oldu dedi.Konusmaya basladik. Ona sordum sözlüsü yada nisanlisi falan yokmu diye.Oda hayir dedi.Daha erken bir iki sene sonra falan bakariz dedi.5 dakika aradan 15 dakika oldu ve hadi derse devam edelim dedi.Benim kafam ama artik baska yerdeydi...Ama ok dedim ve calismaya devam ettik.Onun okuduklarini söylediklerini artik hic merak etmiyordum. Sirf kafami anladim diye falan salliyordum.Ara sira sandelyede geriye yaslanip kafami kasir gibi yapiyordum ve hep sandelyenin arka tarafindan disari firlayan götünne bakiyordum.Siyah kumas pantolon giymistim ve sikim yavas yavas kalkmaya basladi. Ara sira sikimi oynatiyordum. Icimden lütfen su sikime bak sana diye düsünüyordum. Artik kafamdan ne gecti bilmiyorum..ve dogrusu hatirlamiyorum birden bire o koca götüne bir tokat attim. Hemem dogruldu ve aaaayyy diye bagirdi.Belliki korkmustu ama göstermek istemiyordu ve güldü ne yapiyorsun dedi.Ve bana sakadan tokat vurmak istedi.Bende onun kollarini tutum ve güldüm. Hadi bakalim vur dedim. Oda ay birak falan filan ötüyordu. Dayanamadim ve sapikligim irtaya cikti.Seni sikmek istiyorum dedim.Birden bire domates gibi kirmizi oldu.Sapik diye bagirmaya basladi. Sandalyeden kalkip onu yataga dogru ittim ve hemen üstüne atladim.Agzini kapattim.Ne oldugunu anlamiyordu. Ama saka olmadigini anlamisti kesin.Sirt üstü yatagin üstünde yatiyordu ve bende karninin üstüne oturdum.Gözleri acilmisti ve elim agzinin üstündeydi.Bagrip cagriyordu ve aglamayada basladi.Ben hicbirsey yapmiyordum.Sirf agzini bütün gücümlöe kapatiyordum. Yirpindi carpindi sudan cikmis balik gibi.Bu olay iki pc dakika sürdü ama benim hic bitmeyen hikaye gibiydi.Artik yorulmustu ve aglamaktan burnu tikilmis olmaliydi iyi nefes alamiyordu ve haraketleri yavaslandi.Ben ona sus bagirma hic sansin yok diye söyledim.Sikim acayib kalkmisti ve patlicak sandim. Onu hemen ters cevirsim ve yastigi kafasinin üstüne koydum ve bir elimle bastirdim kafasina.Ama pek fazla bastirmadim cünkü ne olursa olsun biraz korkuyordum ´bogulmasin diye.Sikim götünün üstündeydi ve götü cok yumusakti.O altimda cigliklar atarken ben etegini indirmeye baktim ama iyi olmuyordu onun icin parcalamaya yirtmaya basladim.Sonunda beyaz normal bir kilotla duruyordu. Kilodunu yirtmak cok kolaydi.Artik götü tam altimdaydi....o kac kere 31 cekerken hayal ettigim Göt.Aslinda tam hayal ettigim gibiydi...tek degisikli götün killi olmasiydi.Kisa siyah killarla doluydu götü.Ama bu beni dahada fazla aztirtti.O bana alttan bacaklariyla tekme atiyordu ama hic acimiyordu..yeteri kadar sert ve güclü degildiler. Göt deligi tam siya bir delikti.Sikimi tutmadan sokmaya calistim ama tabiki girmiyordu.özlemde yastigin altindan birsey diyordu pek hatirlamiyorum.Sirf lütfen birak beni allah askina nolur falan filan hatirliyorum.Ne yapicaktim simdi?Sikimi defa larca dayiyordum ve bastiriyordum ama hem o kendisini cok sikiyordu hemde kaygan olmadigi icin girmiyordu.Ortalikta krem falanda yoktu. Agzimdaki bütün tükürükleri toplayip sikimin basina sürdüm.Girecegine hic inanmiyordum ama ucunu bi bastirdimki zorla girdi!!Inanamiyordum özlemin koca götünün icindeydim!Ucu girdi digeride sorum olmaz diye düsünerek yüklendim ve bi vurusla hepsini götüne soktim.Yaklasik 17 cm.Bi oh cektim. Oda altimda daha halen kivraniyordu ve girdigi zaman sesli bir ciglik atti.Sirf ben duydum tabi.Ondan önce ben daha birkac kizi götten sikmistim.Hepsi severek vermisti.Ve hepsinde cok kaygan krem kullanmistim.Götleri ama ozaman bana pek dar gelmiyordu cok rahat icinde haraket edebiliyordum.Ama özlemin götünde tam tersi..... O kadar kuru ve dardiki pompalamak zor ve hafiftende acili geliyordu.Yinede zevkten cosmustum.Acayib dardi.Simdi hatirlarkende sikim kalkiyor....Yaklasik sirf iki dakika sürdü götüne bosaldim.Cok sessiz siktim onu.O ama aglayip duruyordu.Siktikten sonra hemen kalktim.Kitablarimi aldim.giyindim ve evden ciktim. Özlemse sanki ölü gibi yatagin üstünde..kafasi halen yastigin altinda duruyordu.Hic korkmadim cpnkü arasira hafif haraketler yapiyordu.Belliki okadar cok utaniyordu ve korkuyordu benim suratima asla bakamazdi... Evden cikmadan önce kücügün odasina girip bi baktim. Televizyonda cizgi film izliyordu.Olayi dinlemedi gene cok mutlu olmustum.Zaten siktikten sonra acimaya basladim kiza ve pisman olmustum... Neyse eve giderken hep yolda düsündüm.. kendimden cok emindim...kime söylicekdiki?? Hayatta annesine yada babasina söyliyemezdi keserlerdi onu. Polisede gidemezdi..giderse annesi falan ögrenirdi. Bu olaydan sonra özlem bir hafta okula gelmedi.Harbiden endiselenmeye baslamistim...ama sinif ögretmenime sordum nevar diye...oda kiz hastaymis dedi.Icim rahatlamisti.YAziliyi zar zor kopya cekerek gectim:)))Böylece sinifta kalmadim ve okulu bitirdim.Ondan sonra özlemle birdaha konusmadik.Benim yüzüme bile bakmiyordu..ve kendisi dahada cok sakin olmaya basladi.Bunu farkeden kisi yoktu cünkü zaten kimse tanimiyordu onu pek iyi.....

2 yorum:

aliibrahim dedi ki...

Antep ve çevresi bayanlar arayın tanışalım evli dul fark etmez sexi sevenler 0535 738 08 83

Kenan dedi ki...

Selam bayanlar kenan ben çağrı atmanız yeterli 0532 174 71 87