İlk grup denemem

Merhaba bunuda okuyun bakalım ne diyeceksiniz. Ben suna izmirden yaşım 37, eşim caner 42 biz eşimle sevişmelerimizi heyecanlandırmak için fantaziler kurardık derken bu fantazileri gerçekleştirmek istedik. Grup istiyorduk ve sonunda karar verdik. Netten bir çiftle tanıştık. Sema 27 cenk 32 tanıştık konuştuk ve zamanı gelince evimize davet ettik. Yemek sohbet felan onlarında ilk olacaktı ve kimse ilk adımı atamıyordu. Alkolün etkisi ile herkez çakır olmaya başlayınca semayı mutfağa çağırıp konuştum nasıl olacak diye ve karar verdik. Eşimi markete gönderecektim bişey için eşim gidince yatak odasına gittim soyundum tamamen ve üzerime tek perça ince ve geniş bir elbiyse giyindim. İç çamaşırlarım ortada idi sonra cenk e seslenerek ampulün patladığını değiştirmesini istedim. Oda benimle geldi, önünde yürürken kıvırıyordum odaya gidince ampul almak için çekmeceye eğilince arkamdan manzara harika olmalı ki gözleri faltaşı gibi oldu. O ampulu değiştirmek için sandalyeye çıkınca bende düşme tutayım diye direkt orasınından ellerimi attım taş gibiydi. Ben tutunca gözlerime baktı taş gibi olmuş dedim. Gülerek sen yaptın dedi, bende ben taş yaptıysam yumaşatırımda dedim o sandalyedeyken hemen fermuarını açtım ve dışarı çıkardım. Gerçekten taş gibiydi hemen ağzıma aldım harika idi sonra ben iyice hızlanmıştım. Sema geldi suna sen demi ampul değiştiriyon dedi, bilmiyormnuş gibi bende canım beni görünce kaya gibi olmuş yumuşatayım dedim gülüştük ve cenk indi s*ki pantalondan çıkmış vaziyette ben elimle ovalıyordum. Semada dudaklarına yapıştı cenk in evet yalıyordum sonra onlar öpüşürken ben yine eğildim yalamaya devam ettim. Bu arada sema cenk in pantalonunu indirmeye başladı ve soydu cenk i bende tek parça kısa elbise vardı zaten sonra cenk yatağa uzandı y*rağı kazık gibi duruyordu. Ben biraz daha yalarken sema da benim a*ımı yalamaya başladı. Arkadan çok zevkliydi zaten ıslanmıştım uçacaktım neredeyse ve daha fazla dayanamadım ve hemen cenk in y*rağının üzaerrine oturdum. Çok güzeldi bu arada semada soyundu. Semada cenk in dudaklarına yapıştı ben cenk in y*rağının üzerinde zıplarken o sırada eşim geldi zaten o soyunmuş dışarda oooo siz başlamışınız diyerek zaten kalkık olan y*rağını biraz tükürükleyim domalmış vaziyette cenk i öpen semanın a*ına yerleştirdi. Sema bir ohhh çektikten sonra inlemeye başladı, ben zıplıyordum cenkin üstünde canerde semayı s*kiyordu yanımda. Ben dayanamadım ve boşaldım o sırada cenkte iyice hızlandı ve s*ki iyice serttleşti ve anladım oda geliyordu. Bende iyice otururdum üzerine hepsini boşalttı içime. Ben üzerine uzanarak dudaklarına yapıştım, eşimde hızlanmıştı ve oda semanın a*ına boşaldı çok süperdi sonra hepimiz uzandık biraz. Bu ilkti bizim için ama başlamıştı artık sonra çok oldu hepinize tşkler....

Hiç yorum yok: