Ev arkadaşımın sevgilisi

Merhaba ben burcu 22 yaşında kumral 1.65 boyunda oldukça kıvrak ve güzelliğine çok güvenen bi üniversite öğrencisiyim, kız arkadasımla birlikte evde kalıyoruz arkadasımın adı bahar ben 4 ay önce sevgilimden ayrıldm baharında 2 yıllık bi sevgilisi var adı caner. Caner uzun boylu esmer 25 yasında ve oldukça bakımlı bi erkek. bazı akşamlar bize gelir sohbet eder güleriz çok eğlendirir bizi sonra baharla birlikte odaya geçerler ben arada seslerini duyarım, sabah erkenden caner gider bahar uyur öğlene kadar bu hep böyle devam etti şimdiye kadar. Yine canerin bizde kaldığı bi sabah sınavım vardı ve erkenden kalkıp kahvaltı hazırladım kendime. tam kahvaltı yaparken caner çıktı odadan altında eşofman vardı üstünde hiç bişey yoktu.esmer tenini vücut yapısını görünce içimde bişeyler kıpırdadı bian. gel kahvaltı yapalım dedim oturdu karşıma şeytan girmişti resmen içime bakışlarım bile değişmişti canere karşı. hayırdır yorgun görünüyorsun dedim hınzır bir gülümsemeyle (daha önce baharla konuşurken caneri tatmin edemediğini, canerinde bahara koyun gibi yatıyorsun dediğini öğrenmiştim bahardan) oda evet yorgunum bikaç gündür dedi. sohbet muhabbet derken ben kalktım sofrayı toplamaya başladım kalkmadan öncede hastayım galiba başım çok dönüyor dedim. bu sırada caner masadan kalkıp koltuğa oturdu okadar çekiciydiki ne yapıp edip dokunmam lazımdı tenine. Yere yanlışlıkla çatal düşürmüş gibi yaptım ve arkamı canere dönüp çatalı alma bahanesiyle domaldım. kalktığımda hala bana bakıyordu. birkaç dakika sonra bahar uyandı ve canere sen daha gitmedin mi dedi canerde burcu kahvaltı hazırlamıştı çıkcam şimdi dedi bende bunun üzerine bekle birlikte çıkalım nasılsa aynı otobüsle gideceğiz dedim. çıktık. dışarda otobüs beklerken hiç konuşmadık otobüs geldiğinde tıklım tıklımdı zar zor bindik. canerle o kadar yakındıkki kokusunu alınca artık ne oluyorsa olsun dedim ve kalabalıkta dayadım g*tümü canerin s*kine otobüs durup kalktıkça g*tüm canerin s*kinde hareket ediyordu ve ben yavas yavas erkekliğini hissetmeye başlamıştım. biara otobüs fren yaptığında canerin tutunma bahanesiyle belimden tutup kendisine doğru çektiğini hissettim istediğimi elde etmiştim sonunda. artık inmem gerekiyordu canere dönüp sonra görüşürüz dedim oda gitme dedi ve ben nasılsa akşam gelceksin diyip indim otobüsten. akşam olmuştu ben sabırsızlıkla canerin gelmesini beklerken zil çaldı bahar kapıda canere sarıldı ve içeri aldı. yine biraz sohbet ettik bahar yarın 2 tane sınavının olduğunu ve 8de evden çıkması gerektiğini söleyip yatalım mı artık dedi. odalarımıza gittik o gece baharın odasından hiç ses gelmedi. Yaz olduğu için üstüme hiçbirşey örtmemiştim ve caner bizde diye geceden en s*ksi iç çamaşırlarımı giyip yatmıştım. sabah baharın çıktığını kapı sesinden anladım bahardan 2 dakika sonra busefer kapının kitlenme sesini duydum. anladım caner yanıma gelecekti uyuyormuş gibi davrandım. sessizce odama girdi yatağın ucuna oturup yavaşça bacaklarımı okşamaya başladı ben yan yatıyordum canerin ellerini hissettikten sonra yüzüstü yattım. bu birden elini a*ıma atıp okşamaya başladı uyandım öyle yumuşak öyle kışkırtıcı okşuyorduki dayanamadım birden kalkıp yapıştım canerin dudaklarına. deli gibi öpüşüyoruz.. üstümdekileri yırtarcasına çıkardı bende onunkileri.demir gibi olmuş s*ki boxerı yırtacaktı nerdeyse.çırılçıplak kaldık ve bu bi hamleyle beni omzuna oturttu a*ım yüzüne gelecek şekilde. ayağa kalktı ve dayadı beni duvara. a*ımı yalamaya başladı ama ne yalamak içine çeke çeke dakikalarca. dayanamayıp inleyerek bırak beni diyordum ama ama bn inledikçe dil darbelerini dahada arttırıyordu kafasından tutup a*ıma bastırdım dilini içimde hissediyordum resmen girip çıkışları deli ediyordu beni.. Yalvardım indirde s*k beni diyee yarım saate yakın o şekilde yaladıktan sonra indirdi a*ım ateş gibi yanıyordu ama hala s*kmemişti çıldırtmak istiyordu beni. koltuğa oturttum caneri ve bende kucağına oturdum bacaklarımı beline doladım önce s*kinin ucunu yavasca a*ıma sokup cekiyordum canerse hadi hadii diye kısık sesle inliordu bu olayı biraz uzun tutmuş olacağımki belimden tutup birden y*rrağının üstüne bastırdı beni köküne kadar içimdeydi hızlı hızlı zıplamaya başladım hava sıcak olduğundan şap şap sesler geliyordu ve buses ikimizide çıldırtıyordu. Bu şekilde caner içimdeyken ikimizde boşaldık ama hiç ara vermeden canerin kucağıncan kalkıp önünde diz çöktüm koparırcasına yaladım erkeğimin y*rrağını daha sonra ağzımdan çıkarıp g*ğüslerimin arasına yerleştirdim ve ellerimle g*ğüslerimi sıktım.. caner ayağa kalktı ve ayakta g*ğüslerimi s*kti s*kişirken erkeğimin çıkardığı seslerden defalarca boşaldım tam boşalacağı sırada tekrar ağzıma aldım ve ağzıma boşaldı. Ben daha doymadım akşama kadar s*k beni dedim ama bahar gelecektii akşam bize gel ev boş dedi.. tamam dedim, eğilip a*ımdan öptü ve giyinip gitti. Akşam yaşadıklarımızıda daha sonra anlatırım ;)

Hiç yorum yok: