Japonları Arkalı Önlü

Japonları Arkalı Önlüselam arkadaşlar ben adımı saklamak zorundayım biz küçük bir şehirde oturduğumuz için çabuk beli eder ben adıyaman merkezde oturuyorum neyse kısaca . bitıreli ben bundan 4.5. ay önce antalyaya gezmek üzeri gitim ve gezerken bir kızla tanıştım ve kız japondu yanı nerden anladın desen çünkü sinesi oralıydı ve benziyordu kendisi çok sezsi birkızdır uzun boylu siyah saçlı ve yeşil gözlü bir kızdır bir gün birlikte bir bara gitik aman allahım hiç böylesine güzel kızlar görmemiştim hertarafkız kaynıyordu barları bilirsiniz nasıl oldugunu tabi ve kalkıp oynayalımdedi tabi türküyede 2 sene kaldığından dili alışkındı türkçeye son ra kalkıp oynadık sonra saat 3.4 sırası 2kızgeldi arkadaşıydı anlaşılan ne oldukları belıydı yani anlaşılan hayat kadınıydı sonrasında geçolduğunuanlayarak eve gidiyprum ben dediğimde dinara yani tanıştığimkız bana dediki canım lütfen bizi bu saate yanlız bırakma bende tamam dedim ama aklım evdekı abimlerdeydi ama o saaten son ra otele gidecektim çunku abimler yatmışlardır artık eve gitme zamanı gelmişti ve eve gitik 3 de sarhoştu ayakta durmakta zorlanıyordı neyse eve vardıgımda kimse evde yoktu yani erkek olarak ve ben sadece 3 kızla evdeydim ve dinaryı odasına götermemi istediler arkadaşları ben nerde yatacam dediğimde ise güldüler bende jeton düştü tabi son ra odaya geldiğimizde dinara soyunup geceliğini giydi aman allahın nasıl bir vücüdü vardı teredüt etmeden giyindi ve sen böylemi yatacansın aynen öyle dedi ben alta şort vardedim ve şort ne bende açıp gösterdim aa da dedi bende çıkarıp soyundum ve yatağa girdim girdikten sonra ban seni seviyorum deyim dudağımdan öptü çıldıracak gibi oldum ve karşılık vererek öpmeye başladım sonra elini sikime atarak okşamaya başladı son ra aşağı inerek sikimi iline aldı ve okşamaya başladı dilini daşaklarımda gezdirdikten son ra ağzına almaya çalıştı ama girmedi beniki tabi biraz 21 cm olduğundan girmedi ağzına son ra dilini başına deydirerek beni boşaltı son ra ben onun amını yalamaya başladım tabi daha önce çok kızla kaldığım için kesinlikle teredüt etmedim daha fazla dayanamayıp sikimi amının üzerind gezdirmeye başladım sonra birden yüklendim ve derinden bir ahhhh çekti ve sen ne yapıyorsun yavaşş diye bağırdı bende hareketlerimi hızlandırdım amına girip çıkıyordu sikimsanki bir fırının içindeyudi aman allahım nasıl bir sıcaklıktı öyle git gelden sonra iyice boşaldım içine mükemel bir sikişti hemen ardımdan kendiside geldi farkında olmadan boynum mosmor olmuştu sabah oldu kımse yoktu evden çıktım ve eve gitiğimde abim işe gitmemiş ve sabaha kadar beni bekliyormuş sonra aradan 1.2 ay geçtikten sonra arkadaşlarından birinden çok hoşlanıyordum birgün dinara bardayken dinaraya sordum dinara zulya nerde dedim aşkım zulya hasta evde yatıyor deyince 5 dakıka bekledım ve cep telefonumu alarma katımve telefongeldi niyetınde beni çağırıyorlardedim hemen ordan ayrılıp eve yöneldim kapıyı zulya açtı gecelikle deliye döndüm hoş celdin dedi bende hoş bulduk dedim senin erkek arkadaşın yokmu dediğimde ise bana yokdedi ama bizim ne iş yaptığımızı biliyorsun dedi bende bilmezmiyimdedim ve zulya sana bir şey diyecem ama ikimizin arasında kalacak dedim tamam dedi senden hoşlanıyorumdediğimde çılgına dondü ne diyon sen dedi sen benim ablam la kaldın ben aptal senle kalacam dedi bende üzerine atlayıp boğazını emeye başladım nasıl karşılık verıyordu bir bilseniz nasıl bırakmadı ellimi geceliğin altından memelerini okşamaya başladım çok yumuşaktı pamuk gibiydi gecelkiği yıtarcasına çıkardım ikimizde sonunda çırıl çıplaktık vakıt kaybetmeden işimi görmeliydim çünkü heran dinara gele bilirdi sikimi tükürüklediktendonra maına yüklendim ne zormuş sanki hiç yememiş gibi dardı ağır ağır girerken bağırd bende tokatı yapıştırdım ama keşke vurmasaydım elim kırılsaydı siktikten sonra amının içi döle bulanmıştı ama tertemiz amı kılsıs tertemiz mis kokuyordu ters çeviripgöten koyum dedim nasıl kızdı ve bağırdı ama mutlaka sıkmeliydım ve kremi aldım ve biraz tükürükledim nasıl kurtulmaya çalışıyordu birden tüm gücümle hamle yaptım ve sankı bir şey yırtılır gibi çart eti sonra kan olmuştu yatak sikimi gitgel yaparken nasıl bağırıyordu son ra birden kapı açıldı dinara geldi sonra benim ve kardeşının halını görünce yerlere yatıp hayır hayır deyip bağırıyordu ve bende o arada giyinip orda kaçmakla yetindim ama pişman oldum keşke yapmasaydım yanı kızda kalmadı sıkım uğruna oldukmu

2 yorum:

aliibrahim dedi ki...

Antep ve çevresi bayanlar arayın tanışalım evli dul fark etmez sexi sevenler 0535 738 08 83

Kenan dedi ki...

Selam bayanlar kenan ben çağrı atmanız yeterli 0532 174 71 87